Wat doen wij ?
Als alle gegevens zijn aangeleverd zorgt MT voor een budgetplan en een overzicht van de schulden. Deze zullen we bespreken en in overleg met u hierin zo nodig aanpassingen doen.
Vanaf het 2e intake gesprek ontvangt u wekelijks een vast bedrag om van rond te komen. De rest van het inkomen gebruiken we om uw vaste lasten mee te betalen en eventuele achterstanden af te lossen.

 

       Onze werkzaamheden :

  • het opstellen van een budgetplan
  • het wijzigen van het postadres
  • het wekelijks overboeken van het leefgeld
  • u krijgt een eigen leef rekening met bankpas waarop wij elke week het leefgeld zullen over maken.
  • het betalen van de vaste lasten
  • het treffen van betalingsregelingen
  • het aflossen van de schulden
  • een VTLB berekening maken << aanpassen beslagvrije voet >>
  • het doen van belastingaangifte box 1
  • het aanvragen van toeslagen
  • het aanvragen van eventuele kwijtscheldingen
  • het aanvragen van diverse regelingen bij minima inkomen.

 

Voorwaarden voor inkomensbeheer:
*De aanvrager moet meerderjarig zijn (=ouder dan 18 jaar)
*De aanvrager moet een vaste woon- of verblijfsplaats of een postadres hebben.
*De aanvrager moet zich kunnen legitimeren d.m.v. een geldig legitimatiebewijs.
*De aanvrager moet beschikken over een inkomen.

Indien u belangstelling heeft voor een vrijblijvend en gratis gesprek kunt u dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@mtbewindvoering.nl of te bellen/appen naar 06 252 445 45.